گن ساعت شنی چه سایزی بخرم

انواع گن های رکابی و گن های ساعت شنی

بهترین برند از گنهای لاغری در مدلهای ساعت شنی و رکابی برای مردان و زنان تولید شدهاند. با خرید گن رکابی مردانه و زنانه از سایت پک پلاس، میتوانید تا سالها از آن برای تناسب اندام خود استفاده کنید. این گنها شکم را تا حدود زیادی صاف کرده و یکی از راه حلهای موثر برای سوزاندن چربی نواحی پهلو ها و شکم هستند.
از جمله پرکاربردترین و محبوبترین گنها، گن مدل ساعت چینی میباشد که طرفداران زیادی در میان آقایان و بانوان دارد. با خرید گن پادار زنانه یا مدل ساعت شنی میتوانید از پوشیدن انواع لباسهای مجلسی خود در مهمانیها لذت ببرید و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

قیمت گن ساعت شنی مدل تاپی در سایت پک پلاس در انواع مختلف با همدیگر متفاوت میباشد. اما در این سایت میتوانید تمامی مدلهای گن لاغری را باکیفیت عالی و قیمت مناسبتری نسبت به سایتهای دیگر سفارش داده و خریداری کنید.


فروشگاه گن لاغری در مدل ساعت شنی از جنس لاتکس طبیعی تولید شده و هیچگونه حساسیتی در بدن زنان و مردان به وجود نمیآورد. مدلهای پادار آن نیز برای زیبا نشان دادن شلوارهای مجلسی بسیار مورد استفاده قرار گرفته و قیمت مناسبی دارند.
گن لاغری مردانه رکابی برای آقایان در تمام فصول سال قابل استفاده بوده و آنها میتوانند بهترین سایز و مناسبترین جنس را از سایت پک پلاس انتخاب و خریداری کنند. این گنهای رکابی کاملاً اصل بوده و از الیاف پلیآمید تولید شدهاند. گن های موردنظر در مدل رکابی، برای پوشاندن زیر بغل و پشت کتف، دارای بند کاملاً پهنی هستند.
تمامی گنهای مدل ساعت شنی و رکابی در پک پلاس، بهترین مشخصهها را به همراه داشته و الیاف آنها کاملاً کشی است. این محصولات ویژه ضد بو بوده و قابلیت گردش هوا را در پوست بدن فراهم میسازند. بعد از پوشیدن آنها میتوانید به راحتی فعالیتهای خود را انجام داده و حتی در سالن و باشگاه نیز از آن استفاده کنید.
چربی موجود در پشت کتف، شکم، زیر بغل و پهلوها با گنهای رکابی به خوبی پوشش داده می شوند. این گن لاغری ساعت شنی تاپی فوق العاده نوار سیلیکونی ضد حساسیت برای جلوگیری از جمع شدن نیز به همراه دارد. به راحتی میتوانید از زیر شکم تا قسمت بالای سینه خود را با گنهای ساعت شنی یا رکابی بپوشانید.
بسیاری از زنان و مردان برای داشتن ظاهری جذاب و کمری باریک از انواع گن لاغری زنانه ساعت شنی استفاده میکنند. در زمان خریدن هر نوع گن در مدلهای ساعت شنی یا رکابی باید به رنگ، سایز، جنس و نحوه بستن آن توجه داشته باشید. در پک پلاس گنهای ساعت شنی در مدلهای تاپی، یکسره، پا دار، ۲۵ فنره و چسبی با قیمتهای متنوع و مقرون به صرفه موجود میباشد.
برای تغییر شکل فرم بالاتنه خود و زیبا نشان دادن آن میتوانید از این گنها استفاده کنید. حالت کمر و فرم بدن شما با استفاده منظم از گنهای ساعت شنی، به مرور زمان تغییر کرده و اثر آن به طور دائم باقی میماند. اما برای تاثیر بیشتر بهتر است ورزش کردن و رژیم غذایی اصولی را نیز در برنامه خود بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
مشاوره و خرید از طریق واتس آپ
فروشگاه پرشین خرید
مشاوره و خرید واتس آپی این محصول
خرید تلفنی